Bonjour,
Ma commande n’est pas arrivée car le transporteur a endommagé le colis. Auriez-vous un numéro de support ? Les contacts par emails interposée ne donnent rien.
Merci,
Joyanta
what email are you using to contact them? should be team@huel.com otherwise you can message them directly on the UK site chat feature - bottom right hand side of the webpage
or on social media messaging on their pages. There is a UK number if these options do not work +44(0)1296 678516
Hi, the chat window is only available in the English site of the portal.
yes it is - you can either just change the country on the site to use it - or use messaging on Facebook/instagram etc.
Hi,
I was able to contact the UK phone number and they are sending my order again. Thanks Phil for your support !
Regards,
Joyanta
no problem - glad its sorted!
Bonjour Joyanta !
Merci de nous avoir contacté.
Seuls deux d’entre nous parlent français, et généralement en équipe nous préférons répondre aux e-mails dans la langue d’origine. Si vous nous envoyez un e-mail en anglais, d’autres personnes peuvent répondre à votre e-mail.
Si vous utilisez info@huel.com, vous enverrez un email à notre équipe européenne. Nous sommes toujours heureux de vous aider, comme à cette occasion !
Cam
Bonjour,
Je viens d’avoir la réponse à ma demande mais en appellant le support anglais. Ma commande vient d’être relancée.
Merci,
Joyanta Sen
Solution Architect / Microsoft