Jestem Marta i przypadła mi zaszczytna rola oficjalnego opiekuna polskiej sekcji forum Huel. Miło mi Cię poznać!
Jeśli jesteś Hueliganem z Polski i śledzisz dyskusje toczące się na tym forum od jakiegoś czasu, ale nie czujesz się zbyt komfortowo rozmawiając po angielsku, to załóż proszę nowy temat w rodzimym języku i oznacz mnie - chętnie z Tobą porozmawiam i odpowiem na wszelkie nurtujące pytania na temat Huel!
Cześć @kriss! Jest i pierwszy śmiałek Jak długo korzystasz z Huel? Są plany na przedłużenie tej przygody, czy to raczej jednorazowy dietetyczny wyskok?
10 dni. 3,5 kg w dół na wadze. Na razie było 3x 3miarki dziennie.
Na początku, miał to być jednorazowy kontakt, ale to strasznie uzależniające… Dziś poszło kolejne zamówienie. Czekam…
W związku z zamówieniem, mam pytanie: czy można tu zamieszczać kody referencyjne dla innych użytkowników? Może ktoś zechce skorzystać ze zniżki…
Hmmm:thinking: nie wiem nie znam się na odchudzaniu w sumie mam dopiero kilka dni na samym Huel, lecz w weekendy no z racji na imprezy czy wyjścia do pubów no w moim przypadku nie da się być tylko na huel:thinking: śniadanie, obiad ok w weekend ale wieczorem to się leje co innego noo i nie ukrywam pizza wjedzie
Niestety muszę przekazać Ci średniawe wieści - nie do końca zgadzamy się na publikację Waszych osobistych kodów na naszym forum. A tak dokładnie to się wcale nie zgadzamy Jestem przekonana, że znajdziesz inny skuteczny sposób na polecanie Huel wszem i wobec!
Aha, co do ostatniego pytania - tak, stoję również za obsługą polskiego fanpejdża Huel. Z tego co kojarzę, to już trochę sobie pogadaliśmy przez tego Facebooka
@Nirvana666 jako inicjator tego pomysłu też się niezmiernie cieszę. Nic tylko czekać na nowe wątki i ciekawe dyskusje!