Polscy Hueligani, łączcie się!

Cześć, czołem!

Jestem Marta i przypadła mi zaszczytna rola oficjalnego opiekuna polskiej sekcji forum Huel. Miło mi Cię poznać! :wave:t3:

Jeśli jesteś Hueliganem z Polski i śledzisz dyskusje toczące się na tym forum od jakiegoś czasu, ale nie czujesz się zbyt komfortowo rozmawiając po angielsku, to załóż proszę nowy temat w rodzimym języku i oznacz mnie - chętnie z Tobą porozmawiam i odpowiem na wszelkie nurtujące pytania na temat Huel!

Życzę Wam (i sobie też) samych owocnych dyskusji :slightly_smiling_face:

6 Likes

No cześć. :slight_smile:

2 Likes

Cześć @kriss! Jest i pierwszy śmiałek :smiling_face_with_three_hearts: Jak długo korzystasz z Huel? Są plany na przedłużenie tej przygody, czy to raczej jednorazowy dietetyczny wyskok? :smile:

10 dni. 3,5 kg w dół na wadze. Na razie było 3x 3miarki dziennie.
Na początku, miał to być jednorazowy kontakt, ale to strasznie uzależniające… :slight_smile: Dziś poszło kolejne zamówienie. Czekam…

W związku z zamówieniem, mam pytanie: czy można tu zamieszczać kody referencyjne dla innych użytkowników? Może ktoś zechce skorzystać ze zniżki… :wink:

Pozdr,
K.

Siema’ Fajnie, że powstał wątek w polskim języku’

1 Like

@MartaOfficialHuel, czy to Ty obsługujesz polski Huel na FB?

K.

3.5kg w 10 dni to oby nie za dużo?

W ogóle to cześć wam :slight_smile:

1 Like

Hmmm​:thinking: nie wiem nie znam się na odchudzaniu :thinking::face_with_monocle: w sumie mam dopiero kilka dni na samym Huel, lecz w weekendy no z racji na imprezy czy wyjścia do pubów no w moim przypadku nie da się być tylko na huel​:thinking: śniadanie, obiad ok w weekend ale wieczorem to się leje co innego :sunglasses:noo i nie ukrywam pizza wjedzie :yum:

@kriss cieszę się, że Huel nie zawiódł!

Niestety muszę przekazać Ci średniawe wieści - nie do końca zgadzamy się na publikację Waszych osobistych kodów na naszym forum. A tak dokładnie to się wcale nie zgadzamy :stuck_out_tongue_winking_eye: Jestem przekonana, że znajdziesz inny skuteczny sposób na polecanie Huel wszem i wobec!

Aha, co do ostatniego pytania - tak, stoję również za obsługą polskiego fanpejdża Huel. Z tego co kojarzę, to już trochę sobie pogadaliśmy przez tego Facebooka :smile:

@Nirvana666 jako inicjator tego pomysłu też się niezmiernie cieszę. Nic tylko czekać na nowe wątki i ciekawe dyskusje!

@wojak cześć i Tobie! 3,5kg to może (lecz nie musi) być sporo. Wszystko zależy od początkowej wagi chudnącego, dotychczasowych nawyków żywieniowych i jakości spożywanego jedzenia. Niewykluczone, że część z tych ponad 3 kilogramów to po prostu woda uciekająca z organizmu :slight_smile:


Wanilia i Berry wjechały :heart_eyes:

Pozdr,
K.

2 Likes

daj znac jak ci bedzie smakowac Berry - ja sie nie moge przemoc. probowalam juz kilku kombinacji i jak na razie smakowal mi tylko z truskawkowym flavour boostem.

a poza tym chcialam sie przywitac, jestem Zuzia i od jakiegos czasu codziennie pije Huela na sniadanie :slight_smile:

1 Like

To już kolejna dostawa. Dla mnie Berry jest najlepsze z tych smaków, które próbowałem (vanilia, mint-chockolate, berry). A co do boosterów smaku, to są (wg mnie) fatalne - strasznie słodkie i “chemiczne” w smaku.

Czemu Huel tylko na śniadanie? Ja przestawiłem się na 100% i na razie daję radę. Waga leci w dół, samopoczucie się nie zmieniło, problemów żołądkowych nie ma. Dodatkowo, mega wygoda w przygotowaniu posiłku i liczeniu kalorii :wink:

Pozdr,
K.

o, to widzisz. mi tez nie smakuja te boostery, bo faktycznie sa za slodkie i sztuczne ale jako ze sam smak Berry mi nie pasuje to probuje wszystkiego, by go dla siebie “naprawic” :smiley: pije dopiero moja pierwsza dostawe, wiec innych smakow niz waniliowego i berry nie probowalam.
a tylko na sniadanie bo za bardzo lubie gotowac i jesc prawdziwe jedzenie :slight_smile: probuje troche schudnac i pewnie predzej czy pozniej zaczne pic wiecej huela zeby poprawic wyniki, ale na razie mi sie az tak nie spieszy.

Cześć @chanelastic! Witamy pierwszą kobietę w tym wątku - no, może oprócz mnie, ale “ja tu tylko sprzątam” :broom:

Ciężka sprawa z tym Berry, próbowałaś może miksować ten smak ze świeżo zblendowanymi owocami? Dorzuć do tego mleko np. kokosowe, trochę ulubionego słodzika i schłódź. Powinnaś otrzymać koktajl, który będzie taką zdrowszą alternatywą dla truskawkowych szejków z różnymi średniozdrowych sieciówek :grin:

Co do Waszych uwag nt. Flavour Boosts… No cóż, rzeczywiście można tu co nieco ulepszyć :wink: Póki co koncentrujemy się na rozwijaniu gamy Huel Powder i poprawie jego smaków/konsystencji, a także na naszym gotowym do picia produkcie Huel Ready-to-drink.
Z pewnością nie bez wpływu na smak Flavour Boosts jest fakt, że nasze saszetki smakowe posłodziliśmy stewią. To właśnie ze względu na ten charakterystyczny posmak nie zdecydowaliśmy się na użycie stewii jako słodzika w Huel Powder :eyes:

dziekuje za gorace powitanie :smiley:
juz probowalam Berry w kilku odslonach - wlasnie pije zblendowane z bananem i roslinnym mlekiem czekoladowym, i chyba powoli przyzwyczajam sie do tego smaku. chociaz przy nastepnym zamowieniu wyprobuje innego - na pewno wezme Unflavoured/Unsweetened i moze Chocolate albo Chocolate-Mint… :slight_smile:

Dobry pomysł, nie ma sensu się zmuszać do picia Berry kiedy oferujemy 6 innych wariantów do wypróbowania. Może to po prostu nie Twój smak :slightly_smiling_face:

Mint-chocolate to mój osobisty faworyt, szczególnie latem! Oczywiście odpowiedno schłodzony przed spożyciem :cold_face: Mi osobiście ten smak przypomina lody gałkowe o smaku mięty z kawałeczkami czekolady, na które chadzałam do pobliskiego sklepu gdy byłam dzieckiem.

Większość naszych klientów jest bardzo zadowolona z Mięty-czekolady, choć niektórym jednak nie przypadł do gustu mocniejszy miętowy posmak.

Cześć, zachęcony i zaciekawiony produktem dzisiaj zamówiłem wanillie z czekoladą. Opłaciłem, uzupełnione jak należy, wszystko cacy, tylko dopiero pózniej dowiedziałem sie o koszulce i shakerze które dorzucają do pierwszego zamówienia. Czy dorzuca to z automatu czy lepiej napisać wiadomość? Dzieki

1 Like

Wejdź na swoje konto i w zakładkę historia zamówień. Jeżeli w „składzie” przesyłki nie masz wypisanej koszulki i shakera napisz maila. Po drugiej stronie siedzą fajni ludzie, na pewno pomogą :slight_smile:

Tak wgl to hej :slight_smile: też jestem świeżakiem. Dzisiaj przyszła pierwsza paczka i jak nie będzie problemów zagoszczę na dłużej :slight_smile:

Po przeczytaniu połowy tego forum bałem się smaku i konsystencji, ale mi wanilia bardzo podeszła ^^

1 Like

dzieki za info w takim razie :slight_smile:

Siema. Ktoś wie kiedy obciążane jest konto jak się wykupiło subskrypcje?